Welcome to my Travel World

♫ 步姐咪咀!!??


3 留言 :

  1. 因為ayu有時唱歌不穩定或收音不完美,dvd看到的有些是後期製作加上混音及修補效果。相信她!她每次演唱會都是現埸的! 我並非針對Eason,但他怎可以說自己看ayu演出睡著了,更中途離場,而事後可以說出ayu三分一時間咪咀,過份了吧!

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina11 April 2007 at 22:05

    奇>>係架咩?! dvd可以後製成咁既咩?! 呢層真係唔可以sure囉! 當然, 慢歌我可以肯定ayu係live唱,快歌唔肯定...... live唔live都好,我一直都唔介意囉!! 始終AYU係JPOP歌手,賣的係一個好大的PACKAGE!! 而香港的偶像歌手係冇可能做到既!! 就算比佢地唱LIVE又點?! 唔唱得唔跳得唔睇得,台又唔得衫又唔得.... eason的言論係最頭一個,反而我更看不起之後跟尾扮附和那些歌手!! 今日睇左news,楊小姐又學人講!?! 她會唱快歌嗎?會跳勁舞嗎? 就算佢真係唔咪咀唱,佢唱唔到既位,會用其他野代替啦! 例如: 喊啦! 大笑啦! 講野啦! or 叫大家一齊唱啦!.... anyway...事件該過去了...... ayu始終係日本至top的JPOP女皇!! 要是她因為香港呢D評論而唔再來香港的話,咪去日本睇囉!! 一個tour咁多場......哼!  

    ReplyDelete
  3. 一定可以後期做MIXING~ 只要VOCAL把聲係分開錄,但無可能唔係分開錄囉~~ 同埋人地用D咪幾錢先得嫁,收唔到吸氣聲又有乜出奇~

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com