Welcome to my Travel World

► 扭 蛋 (NDS)


7 留言 :

  1. 所有問題o既解釋,都係源於兩個字:   賺錢

    ReplyDelete
  2. Hey!!    d扭蛋真係幾吸引wor,我早一、兩個星期睇雜誌,話九龍灣Megabox有個扭蛋城, 好似有成千部扭蛋機ga ,唔知會唔會有你想要既蛋蛋呢!!!

    ReplyDelete
  3. O my god!!   岩岩check黎,原來個扭蛋城已經完左la,真係可惜tim ,不過你想要個d蛋蛋呢,係旺角可能會有,如果我第日見到就通知你la!!!

    ReplyDelete
  4. ahking >商人係咁架啦~見到以上旦旦通知我好嗎?
    琪~Sera >扭蛋城kekka去左了...冇咩特別野抽~ 你見到記住call我...抽埋仲好~ 記得我要我honey史史呀!!!

    ReplyDelete
  5. 史 迪 仔 電 話 繩 有 啦 . . . 旺 角 信 和 中 心 地  吓 唯 一 一 間 精 品 店 ,或 者 同 building 二 、三 樓 啲 精 品 店 都 有

    ReplyDelete
  6. 不眠王子 > THX FOR COMING!!! 消息大感謝也~~~~~~ ahking > THX!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com