Welcome to my Travel World

☞ 黑‧白


8 留言 :

  1. 我都好鐘意黑同白,黑白既世界好型呀~

    ReplyDelete
  2. SoNiZOMbie > 係架! b&w我都like既...往後會影多d單色野~ 互動電視交友空間班長 >擎天半島...真係好擎咩?

    ReplyDelete
  3. 正!影黑白相o既難度高o的架.......

    ReplyDelete
  4. 電車果張幾好 我好少影黑白, 只係知contrast大d效果會出d, 多唔多noise就睇吓咩feel, 單色/黑白相感覺比較深沉, 我都係prefer color world多d...

    ReplyDelete
  5. 湯米 >我都少影黑白,不過偶然影得又幾得!! 我已經加左noise,效果都ok!^^ ahking >難度唔高,因為我用dc仔+冇要求地影~ proud > thx~

    ReplyDelete
  6. 過妳一些作品, 有專業攝影和設計的感覺, 妳是攝影學好者, 還是做攝影或設計相關行業呢?我也是從事設計的攝影愛好者! 上面的黑白相片不錯, 做了適當的後製, 構圖和調子也很舒服, 不可輕看一部小DC呢, 拍得好相就OK! 只是一點個人意見, 似乎這輯黑白照上用上的大字字體cute了點, 不太襯畫面呢!

    ReplyDelete
  7. 迪更思 > thanks你意見...嘿嘿...我只係玩票性質的得閒影吓相既人!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com