Welcome to my Travel World

► 馬灣綠遊遊


16 留言 :

  1. Hi^^ 我昨天也去左行山喔~ 不過只係我屋企後面個山. 實在舒暢無比耶 From今天也在努力翻翻翻的 貝偲 PS: BLOG個底好靚喔 得閒過來睇下我個歡樂o既PV啦, 好攪鬼架^^
    [版主回覆03/03/2008 23:28:00]我都兩日都似行山架...因為真係要行上山.....

    ReplyDelete
  2. 影得好靚,最尾個兩張好正
    [版主回覆03/03/2008 23:29:00]哈.....得個肥影...!!

    ReplyDelete
  3. 袋鼠出沒注意好得意
    [版主回覆03/03/2008 23:29:00]我初時以為好似迪迪尼咁用草剪成咁...點知...膠來的~

    ReplyDelete
  4. Like 12 & 15~~
    尋日好好陽光呀~
    [版主回覆03/03/2008 23:30:00]thanks!呢兩日都好~~呢~

    ReplyDelete
  5. Very beautiful photos
    [版主回覆03/03/2008 23:30:00]thanks!!! 天氣好咋~

    ReplyDelete
  6. HELLO, 這個公園係咪珀麗灣的一部分?
    ps : 你用甚麼鏡頭影的?顏色好sharp
    [版主回覆03/03/2008 23:31:00]唔知喎...只知架車係去珀麗灣,我估都係架啦~~~ 我用sigma之嘛... 嘿嘿有輕微較左contrast...anyway,果日陽光足,係會sharp d既!!

    ReplyDelete
  7. Da 班長 Is a Man3 March 2008 at 22:27

    妳既大作都好掂呀......
    [版主回覆03/03/2008 23:32:00]thank you~~~~!!

    ReplyDelete
  8. 你影d相好靚啊~
    [版主回覆03/04/2008 21:38:00]THANKS !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. 我好多地方都冇好,馬灣真的美~
    花花美,我又要再去
    [版主回覆03/04/2008 21:39:00]你地來得慢之嘛....哈哈~不過都要再去...今次要去埋果邊食飯...聽說野食ok!

    ReplyDelete
  10. 原來係膠來,真係被它騙了XDDD
    [版主回覆03/04/2008 21:39:00]對....一模...點解咁膠既.....

    ReplyDelete
  11. 你影d相好心心
    [版主回覆03/04/2008 21:40:00]好心心?? 唔明...

    ReplyDelete
  12. 嘩!你D相勁靚呀!大師果然厲害。
    [版主回覆03/05/2008 23:14:00]我...只係...大師們的友orBLOG友..... !!

    ReplyDelete
  13. 很美啊!喜歡6、7的效果 !
    [版主回覆03/05/2008 23:15:00]嘿嘿~好有趣的快慢快門變軟硬流水

    ReplyDelete
  14.  d 相影得好靚呀!!! 好吸引啊!
    [版主回覆03/05/2008 23:15:00]過獎了...只不過是snap shot吧~

    ReplyDelete
  15. hehehe~~~ 其實我有去過馬灣公園...只是你影出來的和我的差天共地
    ---> 限時公園
    [版主回覆03/06/2008 22:37:00]睇了你的相...季節不同,相機唔同,觸角不到...影出來的當然不同啦~ 你的都不差呢~~~~ !!

    ReplyDelete
  16. 你真係好人啊~~~
    [版主回覆03/07/2008 23:46:00]~~~你都好人喎!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com