Welcome to my Travel World

♫ Travis 731 HK


7 留言 :

  1. 好想佢地唱Battleships...^^
    [版主回覆08/04/2008 00:49:00]哈哈~佢已經唱左大部份我most like的歌,已經心足心足了~~~當然唱多d仲好!!

    ReplyDelete
  2. 大感謝... 昨天上過來見你未update..終於等到啦.. d相好靚..精彩.. thankyou!!
    [版主回覆08/04/2008 00:52:00]哈~其實睇現場至會feel到難忘的一夜~~~~~~~!! 始終外國野和J野感覺好唔同,佢地冇咁花巧,所謂實而不華~ 只係唱唱唱彈彈彈,簡單的台同dressing就可以出show~~~~
    應該講,兩樣野唔同FEEL......我兩樣都愛! 因為我係貪心的雙子人~哈哈

    ReplyDelete
  3. You are Welcome!!!!
    果日我4點先到, 我vocal ( ling住hong kong love travis果個人)竟然3點到左~~ 哈哈
    好開心可以見到你同jobi~^^ (佢都係英倫fans來的) great show!!!!
    [版主回覆08/04/2008 00:55:00]嘩~真係多得你早去排隊咋,否則我都好難攝到咁前~~~~~
    我有影佢拎BANNER前有TRAVIS的相...從我企他後面的角度看,呢個情景幾特別!!!
    我都好like 英倫野,當然深層既未必識,但淺層區的都很喜歡!!! 真的等coldplay,brett anderson再來....

    ReplyDelete
  4. I also go to see it
    i go there at 4pm
    and stand in front of Dougie
    heheee He is a sweet guy that when he see us holding up the cam
    he will 行出個mic stand 擺pose
    勁開心
    [版主回覆08/04/2008 00:56:00]yea~~~ 我見dougie係時時笑咪咪架~不過我有時掛住睇同聽,冇影,到想影時,佢個位又黑哂............................
    能夠在香港睇到他們實在太滿足了~~~

    ReplyDelete
  5. 點解你唔拎番支小小白啊? 好後悔LINKIN PARK無拎相機去影相~~
    [版主回覆08/04/2008 00:58:00]唔知比唔比拎咁大件相機入去嘛!!! 不過真係拎單鏡會比黑鬼食蕉好禮貌地叫你唔好影~~~~ 不過我都見有人靜雞雞再影.....so...如果真係想偷影,拎小小白會太揚...要拎d全黑既鏡入去會好d....!!哈哈

    ReplyDelete
  6. Andy真係成晚掛住彈呢...好專心嗰隻~~~
    Neil就算你個位睇到都無咩好睇呀, 因為比較遠...
    Dougie就最有睇頭, 成晚好好笑容, 又會望鏡頭tim~~~hahaha
    Fran就出盡法寶囉
    好正的一場concert!!!! 但無唱My eyes呢...
    [版主回覆08/04/2008 01:01:00]係呀!! andy佢直頭係忘我....彈到汗流浹背...仲拎起左座mic stand唔知想拎去邊... dougie成晚真係笑咪咪,他最後仲叫實蕉幫佢問我前面個女仔拎左她畫既一張手畫頭像回去紀念!!!!!
    太精彩的一場了.........................

    ReplyDelete
  7. 你的相片很漂亮!!!!那晚實在太幸福了!!!!
    [版主回覆08/05/2008 21:59:00]THANKS!! 係呀,去到睇感到非常幸福!!^^

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com