Welcome to my Travel World

► 星吧克vs太平洋


7 留言 :

  1. Oh !  我從不飲 coffee , 但卻天天 奶茶 呢!
    [版主回覆10/19/2008 00:33:00]OH!!! 原來你係奶茶派!! 其實我唔係天天一杯COFFEE既人,只係平....心癮大!! 一入CANTEEN被香死的咖啡誘惑說....: 買我啦,咁抵飲多幾杯啦.....

    ReplyDelete
  2. hello~好耐無留言啦.. 我就覺得太平洋果d coffee 香d..坐位亦舒服好多..
    [版主回覆10/19/2008 00:35:00]我反而覺得星吧果D香D架........!!!但坐位多數都係PACIFIC好D!!星吧SOFA少....
    P.S.仲有一個月就見到INO了~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  3. lunch入去嘆coffee, 會唔會之後唔願返office做野 XXDDDD 又或者3點3想找藉口入去來個high tea XXDDDD
    [版主回覆10/19/2008 00:37:00]LUNCH去嘆完至精神好呀! RELAX過嘛!!!
    3點3閃去最多貴回位飲囉~~

    ReplyDelete
  4. 我奶茶咖啡都唔0岩.你公司咁好0既有STAFF ONLY0既PACIFIC. 哈哈
    [版主回覆10/19/2008 00:39:00]咁你係汽水派??
    係呀,勢估唔到會開間咁野係CANTEEN入面~~~!!! 不過如果係星吧我會更更更更開心,依家攪到我唔幫襯星仔...

    ReplyDelete
  5. 公司大廈都有pacific coffee 但都冇discount!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/19/2008 00:40:00]哈哈...或者你公司果間係公營,而我公司果間係國有....哈哈哈
    星期一...心癮又會起....都係買定樽UCC在公司,頂頂好D,否則日日飲唔掂~XD

    ReplyDelete
  6. Coffee嘅香味真係難以抵擋
    [版主回覆10/20/2008 23:33:00]yes,咖啡的香氣使人著迷~~~

    ReplyDelete
  7. 我鍾意飲檸茶&汽水.汽水最愛飲可樂
    公司開左間PACIFIC,會唔會成為同事們"蛇王"0既地方呀XDDD
    [版主回覆10/20/2008 23:35:00]哈哈~~ 我汽水係只飲可樂~XD
    蛇王?!?!想裁咩....未輪到都變左係啦~~~~ 工作時工作好~!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com