Welcome to my Travel World

■ 英劇MERLIN的CAMELOT(巴黎市外)


2 留言 :

  1. Wow....依個地方真係好電影感覺呢...哈哈,好多時D電影場景我都會覺得係setup既布景,如果真係見到係真實都會好激動呢....依樹陽光真係超正吖....我見唔多人去,係咪啊?人少行得都舒服好多...由Paris city 搭tgv再轉巴士全程要幾長時間啊?
    [版主回覆10/01/2011 23:30:18]其實我知道他們會3月開拍第4季,但結果去法國呢城堡拍是4月打後的事...超失望!!
    因為差一個月多就會見到主角們在拍攝呢^^
    我來這裡是平日,而且又是3月,不多人來這個鄉下地方囉!
    這個城堡的前往方法在寫中......

    ReplyDelete
  2. 好讚啊!
    [版主回覆10/08/2011 00:15:36]謝! 我中劇毒太深,才會山長水遠來這個小鎮^^;

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com