Welcome to my Travel World

■ お正月 急行東京2012 (銀座LADURÉE)


5 留言 :

  1. 一流的環境呢,好羡慕!MARIE ANTOINETTE個皇后名好襯d華麗野,記得中環Sevva有個蛋糕都叫MARIE ANTOINETTE,靚到暈^_^
    [Emily Emer回覆01/15/2012 23:45:40]我也是跟我媽媽一起去食生日Tea及蛋糕,哈哈!
    [版主回覆01/15/2012 23:37:11]我之前唔知咁差,我妹和朋友約我上去食慶生TEA... 我氣得想走... 但妹叫我一定唔可以走...(因為上去就係知我一定愛爆那個CAKE囉~)
    [Emily Emer回覆01/15/2012 23:19:28]我也是爲了試試那個假髮蛋糕才去Sevva的,朋友一早說不要期望服務很好,所以感覺OK啦!
    [版主回覆01/14/2012 21:50:55]SEVVA我也去過,還吃過那個"安東妮的假髮",只怪那家餐廳服務奇差,減分不少!!
    日本就不同,無論你是日本人,外國人也好都相同服務態度!!!!

    ReplyDelete
  2. OH~~~~很久不見了~HAPPY NEW YEAR~ ^0^
    [版主回覆01/14/2012 21:51:58]^^ 是呀是呀,好久不見呢~ 好嘛?
    HAPPY NEW YEAR 2012!!!

    ReplyDelete
  3. 我在聖誕假期也去拜訪那裡呢!
    [版主回覆01/14/2012 21:52:24]聖誕節你也去過^^ 感覺如何?

    ReplyDelete
  4. 短短4天,但很充實,Laduree 的macaron果然不錯,正~
    去日本shopping,只會怪自己錢唔夠多,少女至淑女的衣服,都可以買一餐,這次更愛上銀座區,可能自己年輕大了,不能再穿高校生衣服了,嘿嘿嘿~
    [版主回覆01/14/2012 21:55:03]日本是一個吸血的地方,從N年前我們愛上日系開始,就注定入日會獻血啦~~~
    但,最後我發現歐洲都是重災區>_<
    Anyway,去日本另一目的是...友聚!! 相當不錯,下次去我想去杉本家,或去一去群馬...

    ReplyDelete
  5. Keith English Cottage23 February 2012 at 12:15

    我坐的位置同你們一模一樣!哈哈!
    吃早餐好抵,2100yen搞惦,不過上次吃macaron覺得差左, 巴黎的還是最好。
    不過我覺得d服務好差, 黑口黑面,搞到我吾敢拍照。
    [版主回覆02/23/2012 13:14:33]點解會黑口黑面?? 我覺得服務好過巴黎,因為日人通常都4萬咁既口啦~~~
    我上次去,那個150周年的macaron係日本出先架,法國係一月出先出news有囉!!
    我懷疑是日人設計既,好似佢出d product咁...呵呵呵

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com