Welcome to my Travel World

■ 居高臨下威尼斯[意大利]


9 留言 :

  1. Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup6 May 2013 at 12:55

    yeah, 又撞到你新鮮出爐的新post

    實在.............太美了 !!!!
    無錯,,,,,,看情況我還是會再次探況這個地方的.....
    實在要花更多的時間再慢慢感受一下
    [版主回覆05/07/2013 15:46:18]我都鐘意睇人地旅行相,有時會看到不同人的目光,見到的事物都變唔同。
    我都期待睇你的遊記啦!!
    [Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup回覆05/06/2013 17:55:08]面書liked 左喇一早, 哈哈, d 相真係好靚 !
    即使係自己去過既同一個地方, 見到唔同人影既相, [欣賞角度]都可以好唔同 !!
    繼續期待你d 相
    [版主回覆05/06/2013 13:27:23]哈哈!我通常次次Miss左野就會諗,遺憾總有,上天要我去多次〜
    於是重複地去又會發現另一方面新鮮事物,都不錯。
    頂望下去真係好震撼呀!密麻麻的橙屋。
    嘿嘿,面書會有其他相:))

    ReplyDelete
  2. Sammi ララ サミ7 May 2013 at 10:09

    你d相真係影得好靚!!
    [版主回覆05/07/2013 15:43:18]謝謝你!這是很好的鼓勵:)

    ReplyDelete
  3. 腳軟度99% 也值得呢
    最後一張三角建築令人想到芝士餅上層的咖啡粉很濃
    [版主回覆05/07/2013 15:48:55]上這鐘樓腳軟度零,因為有先進電梯。
    你的聯想力很高,芝士餅!!!

    ReplyDelete
  4. D photographs very beautiful!

    愛玩羽毛球嗎?
    http://www.facebook.com/badmintonroad

    ReplyDelete
  5. 好靚!!
    [版主回覆05/09/2013 10:15:49]意大利窮極都保育,香港就拆再起樓

    ReplyDelete
  6. 每個城市都有獨特的氣質。
    [版主回覆05/09/2013 10:17:53]對呀!香港都有,是只能抬頭望到一格天

    ReplyDelete
  7. 好呵!正呀!
    [版主回覆05/20/2013 00:10:24]THANKS!!

    ReplyDelete
  8. 超有層次感, 靚!
    [版主回覆05/20/2013 00:10:32]THANKS!!!!

    ReplyDelete
  9. 威尼斯真係好正
    [版主回覆05/20/2013 00:10:46]真的超美!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com