Welcome to my Travel World

■ 一年一度威尼斯之旅 [意大利2015]


8 留言 :

  1. 內陸機早餐簡單又吸引.
    馬特洪峰都比你搵到, 厲害!
    Lago di Garda 同 venice 半空張相好美!
    每張相都好靚!
    黑色的面具服好看!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每次我真的很喜歡坐這一程早機!
      巴黎去米蘭啦、去羅馬啦、去威尼斯啦⋯ 全部都經過山脈!其實我還影到滑雪場的吊車路、山谷下的村莊~ 從飛機看下去很有趣。 馬特洪峰太易認,但真的要飛機一入山脈範圍就要望望望~ 個湖高空望原來那麼大,火車經過好想落去一下~ 一切又等未來的旅程了:)

      Delete
  2. 黑色的面具呢套衫好靚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14年是白和粉色,15年想黑色~ 大對比我喜歡!! 對於我玩黑色不錯,但總覺得影夜照有mood一點!下一兩篇會出攝影師幫我影的夜景~

      Delete
  3. 好難想像要縫一套出來兼要自己穿! 我穿LOLITA都要老公幫手拉鍊...LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我整衫時就要考慮一個人穿不穿到,所以拉鍊位不在背口!14年那一件在背後,但因為low cut反手都仲拉到XP 呢套和上一套一樣,要一層層著⋯ 最後是鞋、帽和手套⋯ 戴左面具才戴帽,跟住望野得前面😆😆😆

      Delete
  4. 件衫好形,好似魔法女王咁

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com