Welcome to my Travel World

► 擊落UFO


6 留言 :

  1. stitch黑左好多喎~ 你就好啦,打中UFO,我好耐冇見過了,激死

    ReplyDelete
  2. 嘩!黑咗咁多, 我都有試過係太陽下曝曬架,黑咗少少咁啦,但第二日又白番呢. 昨日係我條村見到彩虹啊, 我第一次見咋

    ReplyDelete
  3. 我成日都好想膚色黑呀! 不過曬極都唔黑~~ 激死呀! 我幾中意隻白老虎呀!! 我覺得好難打中天上面既野~~

    ReplyDelete
  4. 阿ca  >夏天我要物似主人型...所以佢一定要黑!  隻UFO一聲不響走左......攪錯! Dor Dor >不過我都係黑一排...會美白番! 呢個GAME強就係強在呢D野..... RYU KEKKA >Stitch依家仲黑~~呵呵呵~ 我下次再見到UFO會再打佢落來...佢竟然唔同我SAY BYE就走...豈有此理!

    ReplyDelete
  5. 打中UFO!!! you are so smart ! 我冇見過arh

    ReplyDelete
  6. 叻叻 >好久不見~~~果次打中隻UFO都幾趕架...哈哈哈

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com