Welcome to my Travel World

► 繼續‧月之海


3 留言 :

  1. llllllll_amiami_llllllll31 August 2007 at 02:10

    JJ有ebi-chan呢~~~我平時睇pinky, 不過老公話太後生, 叫我千其唔好咁穿...>_< 之前去日本時, 買左一本glamorous, 都幾好~^^ 我本來仲以為你會係kera/zipper果系架添~~型架嘛~^^

    ReplyDelete
  2. 點解你唔用匯X張VISA儲積分呀~ 可以拎黎換亞洲萬里通D里程~我就黎儲夠換2張喇

    ReplyDelete
  3. Ami >エビちゃん?唔識喎~哈哈!我最update都係河村的前女友樹里咋!  PINKY冇印象係邊本...哈哈! 查實我兩年前...都係只買KERA/ZIPPER/CUTIE,因為果時短頭髮,要型,點都要型左先~~~但之後留左長髮之後,又因為步姐出VIVI,我的愛BAND GLAY的TAKURO老婆係VIVI MODEL,所以開始睇VIVI,鍾意呢D"美系日本妹"LOOK~ 更因為我太喜歡リナ這個MODEL了~  
     
    ※F A M M Y※ >我有匯X張VISA+入左亞洲萬里通,BUT儲積分喎....等我去攪攪笑~嘿嘿..THX

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com