Welcome to my Travel World

♣ 談我們的自由行


3 留言 :

  1. 「但自私中,一起去的朋友也理應同族群.所謂痴痴呆呆才會坐埋一檯,才有TEAM WORK吧!」 我非常同意你呢句說話. 如果唔係同族群, 一齊去旅行都有o的就住就住, 玩得唔開心呀! 所以有時我覺得, 可能一個人去旅行先最free, 最開心~~~
    [版主回覆04/07/2009 00:21:00]哈...so我一直旅行組合都要夾過...因為出外旅行要行動一致才算最佳拍擋呢~
    等於去J睇LIVE,一定要夾朋友去啦...去東京一定要LIKE SHOPPING架啦,仲要係SHIBUYA囉~ 去台灣一定要食得既FD...去布吉一定要LIKE HEA酒店的FD....
    講到好似好衰咁...XDDDDDD

    ReplyDelete
  2. 汀~我依家講就早左d..Have a nice trip !!
    [版主回覆04/07/2009 00:22:00]I ALSO WANNA NICE WEATHER AND...AND ...AND...

    ReplyDelete
  3. DOR DOR著手為我造裙中,還有夾緊著什麼衫,穿什麼鞋 <-- 去法國做裙?
    [版主回覆04/16/2009 00:04:00]係...我地係有dd變態...要場景衫合一... 條裙係去凡爾賽穿的~XDDD

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com