Welcome to my Travel World

♫ 最喜愛的情歌王子


3 留言 :

  1. 講開普通話,我細個時係杭州住左兩年,學識左普通話,係寫作方面真係好有幫助~ 我都好鐘意普通話既流行曲,例如信樂團既(死了都要愛),雖然個名好似好肉麻,聽完感覺好好。

    ReplyDelete
  2. 佢D舊歌!首首經典!"不要對他說"好正ar!

    ReplyDelete
  3. 汀★Christina9 August 2007 at 00:49

    SoNiZOMbie  >我好鍾意睇台灣歌手唱片的歌詞書,裡面的文案通常都寫得好好!!應該說台灣人用詞用得好好!! 信樂團好丫...我之前都幾鍾意五月天的... 女歌手我很喜歡才女范曉萱和黃韻玲...突然好想聽收音機節目(國語類動物)
    *~大寶寶~* > 不要對他說...當然好聽爆呢~~不過我還是最愛"我是真的愛你"...還有"用情"...其實阿哲的歌就喜歡呢(廣東歌就某些某些吧).

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com