Welcome to my Travel World

► 福袋


14 留言 :

  1. 109果堆牌子年年D福袋都又重又大抽~勁正~點都中到一件半件~正

    ReplyDelete
    Replies
    1. 中一件半件唔得喎!! 日本朋友說要全袋中自己LIKE先叫福袋XDDD

      Delete
  2. 點解你抽中o個d都咁靚既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈! 這就是福袋囉~~
      我妹說很多日本妹中黑色SET!! 即場扁咀XDDD

      Delete
  3. 上面係yodobashi喎,你知唔知入面有乜?
    以前行過見到,都唔敢買,最驚全部產品都係110V日本本土only。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啊!被カメラ字洗了腦!晚點改改先:)
      在日本買電器當然是日本制式啦(≧∇≦)所以兩腳和110電壓是絕對是的!

      Delete
  4. 估唔到連LC都有福袋!!
    買福袋就好似抽獎, 其實開賣前會唔會講福袋有咩係入面呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. LC福袋年年都有,只是好多野都有就不會搬。至於中身呢,會講有幾個煲,咩煲來,仲有咩stoneware根!不過顏色不會講,當然有時(好彩)遇到有店會講入面咩色!

      Delete
  5. 印象中我冇買過, 我諗我一定抽到垃圾的...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未試過點會知咩!何況日本人不會放垃圾入福袋,衫的話是新春裝不是過時賣不出的衫來架。所謂抽,係睇中不中你喜歡的色啦!通常都會揀著開的牌子或岩自己的牌子才買呢~

      Delete
  6. ahhhh 我超想要Le creuset 0個個呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!我見面書谷有人中白色煲!我都鍾意,但已經好多煲⋯⋯自己去就不同,10500日圓最平呢個福袋有一個18risotto抵到丫!!

      Delete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com