Welcome to my Travel World

♫ X Japan 重 組 了


4 留言 :

  1. Oh~!好吸引的組合, Yoshiki的鼓和鋼琴+Sugizo大人的小提琴+王子樣的Gackt+雅(這個不是我的年代...), bass的話就只想到...J, 但如果是他的話, 會唔會太Luna Sea呢?! 如果真係搵唔到, 不如就搵Jiro頂住先啦!

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina1 June 2007 at 18:16

    AngoraCat>YES,YOSHIKI的琴同鼓好得,SUGI的結他同小提琴仲得 !!!! 至於GACKT...我細佬成日叫佢"粉刷王子"  至於個BASS...IF阿J...唔會啦,佢同SUGO...架嘛!!至於JIRO就唔好攪呢D野啦...哈哈,唔同系來嘛~ 不過整隊新組合有MIYAVI...好出奇! 因為年齡上細好多...

    ReplyDelete
  3. 好期待呀!!! SKIN既中文名應該會比台灣譯成「皮」!!! 好可怕既名.... haha 咁SKIN既團長(阿頭) Yoshiki 就變左「頭皮」啦!!! 我都好欣賞sugizo ga!!!!! 遲d我會寫一d關於佢既野, 而家仲搵緊料! haha, 不過我太多blog未寫, 仲排緊隊... 我覺得Yoshiki好勁, 勁到有d人格分裂, 因為感覺上琴同鼓, 一剛一柔, 大家係相反既感覺, 不過佢就兩樣都玩得好勁, 簡直好似兩個人咁! Bass 手我覺得搵J會好d, 因為JIRO已經係GLAY既人, 如果佢有太多同「外人」合作既作品, 感覺上會覺得GLAY就黎散... 我唔想佢地散呀!!!

    ReplyDelete
  4. SillyElephant > 哈哈叫皮...好嘔的名字囉!! 我覺得用"堅"好d!!! 話哂佢地都年紀大了,所謂老而來堅嘛! yoshiki一定係性格分烈...藝術家多數都係咁! 我都唔想glay同咁多人solo合作...我知佢地唔會散,不過都係唔知點咁....(迫人買多幾張碟...冇$$嘛 )

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com