Welcome to my Travel World

■ 希臘之人物篇


21 留言 :

  1. 嘩, 帶晒成個衣櫃去旅行, 勁呀!

    ReplyDelete
  2. 靚靚ar!好專業ar!

    ReplyDelete
  3. Dicky Leung Photography24 July 2007 at 15:44

    哇.... hong kong next top model 呀?

    ReplyDelete
  4. 嘩~好靚丫...

    ReplyDelete
  5. 嘩 正呀....我又要,幫我整哩 .....

    ReplyDelete
  6. 好正呀, d相影得型之餘仲要整到好雜誌feel, 你好勁呀. 可惜我去希臘時影唔到d咁型既相, 亦都冇帶d咁靚既花柄ワンピース, 亦唔識得做後期製作. 可否簡單的教教我如何做後期製作呀? (嗚嗚嗚, 如果我遲過你地去希臘就好啦, 等我可以帶d靚衫去影多d靚相番黎......)

    ReplyDelete
  7. haha,d相整得好靚,kaka...

    ReplyDelete
  8. 創意無限的ワンピース特集 !!清新感覚!!

    ReplyDelete
  9. 汀★Christina25 July 2007 at 22:50

    湯米 > 冇一個衣櫃,只係一個旅行袋行李之嘛~~~ *~大寶寶~* > 影相果個專業囉~~~我地玩吓咋! Dicky > 乜有Model又肥又矮架咩?? *╮藍蝶 > 係~~~地方好靚! Dor Dor > 對不起,因為感覺唔岩所以冇加你入去.....&你d衫日日都唔match,好難攪喎?! Michelle > 我地一向去旅行都係咁多衫,仲有影好多相,因為次次都唔知幾時再去嘛!梗係影左先啦!! 後製呢樣野...我冇讀過,我只係模熟個software的用途,平時睇完雜誌入左腦咋! 我都唔係graphic人...so唔識教人啦~教錯點算?! 影相呢門呢~~~都要幫影相那個影得出呢種feel,至可以後製出呢樣layout出來!! 下次去別的地方都可以呢~~~try next time! zeta > 好普通地左拉右拉,合併而成的圖吧~^^ kensilin > 夏天穿one piece好...一件過免煩~哈哈  

    ReplyDelete
  10. 你們影的相好靚呀,好專業,好有水準呀 !!!

    ReplyDelete
  11. 嗚嗚嗚, 我去旅行都會帶好多衫, 天天不同, 盡量令相中出現既衫款唔同. 之但係, 我帶親既都係用來襯褲, 仲要係牛記... 亦都無咁多花柄衫................ 我下次識做, 帶多d花哩look既衫, 入左相靚好多呀. 雖然係自己學o者, 不過都要有少少design天份先做到, 我完全無design既天份架, 等我第二時都攞d日本雜誌參考下先. 睇完你地幾個影既相, 覺得自己好似浪費左果次個tirp咁, 攪到我好想再去多次...

    ReplyDelete
  12. 好正! 好似睇緊雜誌咁呀! 哈哈~!

    ReplyDelete
  13. 嘩...好靚呀, 好似睇緊雜誌咁呀!! 點樣整到咁架, 好得意呀!

    ReplyDelete
  14. 真的好野, 好有水準 

    ReplyDelete
  15. 汀★Christina27 July 2007 at 22:42

    AngoraCat  似唔似vivi or JJ先~哈哈哈 PrincessM    用整圖的Software整,例如我用的photoshop edmond  , ~~珊珊~~  thanks!係各方面的配合~~^^ Michelle  下次試下囉~~~咁既旅行相開心d嘛!嘿嘿...查實我地去唔同地方有唔同既look~XD  

    ReplyDelete
  16. Da 班長 Is a Man15 August 2007 at 22:39

    謝謝你既光臨,我亦都睇過你旅遊希臘既相了,你都影得好靚!

    ReplyDelete
  17. 互動電視交友空間班長 > THANKS FOR VISIT!!!

    ReplyDelete
  18. Hi Hi~~ 你 D 相影得好靚呀 !!!!
    [版主回覆04/23/2008 22:52:00]THANKS!!! 希臘的確是令人懷念的地方......

    ReplyDelete
  19. 好特別ar! 你好犀利ar!
    [版主回覆05/16/2008 00:07:00]嘿嘿..都係玩吓咋~~~

    ReplyDelete
  20. 好正喎, 你地係咪 fashion 系架?
    [版主回覆04/16/2009 00:08:00]其實我地係LIKE FASHION和影相...仲係鍾意少少IMAGE呢D~
    所以我地次次出TRIP,箱衫係幾咩既...
    不過咁樣既旅行,又影相,又狂食,又買物,整個TRIP看來會美滿點嘛~

    ReplyDelete
  21. 第一幅很卡娃兒
    但純白的美一點
    [版主回覆08/25/2013 23:58:45]哈哈!!! 謝謝你~~~

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com