Welcome to my Travel World

► 整蠱PETE


11 留言 :

  1. 點解你可以成日打pete落黎既? 我好少見到佢呀!!! 
    [版主回覆10/25/2007 12:12:00]通常你村冇其他訪客,就有可能出現ufo or pete啦~~~ 佢朝早出現架!!

    ReplyDelete
  2. 我前日見到UFO, 又放走咗佢, 嗚嗚.....
    請問要成功打佢落嚟, 需要d咩技術??  請賜教
    咁對PETE, 好殘忍... 但係..我鍾意..哈哈 ~
    [版主回覆10/25/2007 12:17:00]oh~又等下次再打佢落黎!! 要成功就係要近d打囉~
    嘿嘿,最近一次打中Pete...一同佢講野,Pete佢就講: 「huh?又係你?你冇野做咩?我相信全世界最得閒都係你啦! 你知嘛,我好忙,我要on time 派信,如果唔係,其他人就會唔開心啦......」
    我好鍾意呢個game,一來可以學英文,二來佢d對白真係好抵死!

    ReplyDelete
  3. 種money tree,每次只可以放一棵,等完全成熟後,先再種另一棵
    否則都係只有一棵成功
    [版主回覆10/28/2007 23:48:00]我依家都慢慢種...嘿嘿...有3棵了

    ReplyDelete
  4. 你就好啦,成日都打到UFO! 我只打過三次,有兩次都係比凱旋門… 我最想要隻新加坡!
    [版主回覆10/29/2007 12:45:00]我仲衰,得朱古力比pasa塔一個....

    ReplyDelete
  5. 我想問呢,點可以做到你個 blog 左面條 AC 野呀?
    [版主回覆10/29/2007 12:52:00]先是在"編輯版面"中選"加入組件",之後再click揀"自定欄位",再選想放那個位置等等啦~~ 加了上版面之後,再click那一欄的編輯!
    就會開了另一塊視窗出來,有主題及內容!! 內容就要用html編寫方法去寫,就會以似我一樣,有圖有字又隔行之類了~
    圖的話,當然要先上傳上去可供貼圖的地方,取得那張圖的圖址才可以用html方式貼圖囉~

    ReplyDelete
  6. 你的 Town 很厲害呀~~~全部都是我未見過的東西!!!!  佩服佩服!!!!!!
    [版主回覆10/30/2007 23:14:00]你玩了一段日子就會見架啦~~~

    ReplyDelete
  7. 咁果d圖係邊到搵? 定係你自己畫ga?
    [版主回覆10/30/2007 23:32:00]d圖朋友比我...唔算齊架~ 你都可以去外國一個website save哂d圖,整細佢囉!!
     

    ReplyDelete
  8. 咁果d細細粒動物公仔同地圖, 有冇得上網搵到 ga? 係邊到呢? Thanks!
    [版主回覆11/04/2007 02:08:00]細粒圖...真係人地比我架~!! 你可以去d forum度搵搵,不過我見都係唔齊...至於張地圖,我自己畫架!!!你提醒我,要改屋仔,因為隻青蛙搬走左...新動物轉左位住...嘿嘿...又要畫成粒鐘了...

    ReplyDelete
  9. Thanks, 等我去搵下先! 你用咩 software 畫? 如果用 AI / Freehand 畫咪唔洗由頭畫過, 只係搬d屋咪得lor, 或者用 photoshop 畫, 分左layer, 都可以就咁搬d屋, 唔洗再畫過! 等我又畫下先!
    [版主回覆11/06/2007 22:49:00]我用photoshop架~~~ 至緊要save起個底圖,之後可以點改都得!(話時話我未去改番新住民架屋位置)

    ReplyDelete
  10. 一起加油玩日版!!! 我都開始儲錢種我的搖錢樹!!!!!
    [版主回覆11/19/2007 23:28:00]哈哈~~~好~玩日版學日語...but要搵d時間出來至玩到....

    ReplyDelete
  11. 我條村消失了之後, 我從新玩過, 時間比我較到10月換番d磨菇傢俱, 可能我將啲時間較嚟較去, 以家轉番12月6號, 到以家我係阿nook都見唔到有叉賣, 會唔會我成日都將時間轉嚟轉去, 攪到我無得射喲禮物落嚟.
    [版主回覆12/06/2007 23:34:00]應該係...你仲係細鋪...d野未齊比你買囉~~~ 要得吓~ or搵人接濟你!!
    不過...都係唔好飛來飛去d時間....真係對好多野有影響架~

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com