Welcome to my Travel World

■ 箱根篇‧血拚東京花見之行


12 留言 :

  1. 嘩....海賊船呀....我好鍾意ka~~~~
    係咪好靚呀
    [版主回覆04/30/2008 22:59:00]哈哈~外表好靚!!! 而我坐果隻因為新的,黑色好酷!

    ReplyDelete
  2. 嘩~ 你地四個女仔去旅行好開心甘窩~
    [版主回覆04/30/2008 23:00:00]係~~~呀! 和fd去係唔同d~~~~

    ReplyDelete
  3. 好鍾意你件衫呀!!! 好型呀.
    點解d蛋係黑色既. . . .
    見到你地咁開心. 真係好羨慕呀...
    [版主回覆04/30/2008 23:01:00]嘿嘿~件冷衫上年年尾東京買的!!我都好鍾意,因為設計特別呢~~~!!!
    隻egg變黑,因為大涌谷果d溫泉水的化學作用...

    ReplyDelete
  4. wah..睇你d相,好似睇雜誌咁..d 溫泉料理..(十分懷念!!)
    [版主回覆04/30/2008 23:02:00]哈哈...d相似雜誌咩?! 哈~ 溫泉料理是每間旅館都不同,感覺特別呢~

    ReplyDelete
  5. 唔知我有無睇錯.... 你住呢間旅館同我上年12月去日本時住既一樣, 係唔係叫 箱根の森 おかだ ?
     
    [版主回覆04/30/2008 23:03:00]そう~~~ 箱根の森 おかだです!!

    ReplyDelete
  6. ☆雞泡魚★30 April 2008 at 00:29

    看到你地大家玩得咁正~ 很開心的行程啊!
    果度d環境好寫意呢~
    [版主回覆04/30/2008 23:04:00]係呀!!溫泉區特別叫人寫意..........

    ReplyDelete
  7. 我去箱根嗰次大風兼落雨, 吊車會隨風有少少搖動, 咩都睇唔到呀... 反而搭飛機返香港時見到好靚既富士山, 激C佐... LoVe and PeAcE
    [版主回覆04/30/2008 23:04:00]我都係第一次見富士咋!!!! 好好咁比我影張相留念都冇

    ReplyDelete
  8. 有機會去箱根浸下溫泉先
    [版主回覆04/30/2008 23:05:00]去吓丫~~ 下次再去...我要去另一d溫泉!!!浸浸浸

    ReplyDelete
  9. 你地 4 傻玩自拍 d 相勁搞笑耶....不過難得有咁志同道合既粉絲一齊去旅行...超開心耶!
    [版主回覆04/30/2008 23:06:00]係架~~~呢d相比某傻的老公睇到,一定說我地低能.....

    ReplyDelete
  10. 係..wow..好似買左本mudmud假期咁wow..
    [版主回覆05/02/2008 00:34:00]哈哈哈~~~之前希臘果個遊記都有人咁講過.....but人地果d pro好多...我之係簡單咁打d野...for自己memories啦

    ReplyDelete
  11. 哈, 自拍好正
    [版主回覆05/11/2008 22:05:00]的確係幾傻但得意....哈哈

    ReplyDelete
  12. 好正喎你地﹗我諗住8月去東京箱根呀﹗你地今次之行有咩斬獲?
    [版主回覆06/14/2008 00:05:00]冇咩呵...只係好開心影到櫻花....浸左溫泉~~(真係好like浸溫泉)
    你都去過小王子....我都去過架~~~好鍾意!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com