Welcome to my Travel World

► Blogger加上分頁列 [教學]


17 留言 :

  1. Thanks for this useful sharing~

    ReplyDelete
  2. 謝謝分享,之前試過好幾個,每每去到/search/label或 search by date都頁數出錯,這個version有冇此問題?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 暫時都OK!!
      外掛的程式就是沒怎麼完美~~~~
      可以試試,不用乾脆DELETE那HTML/JAVA BOX就OK,不會影響TEMPLATE的HTML!!

      Delete
  3. 謝謝分享 ^0^ 我用到我的網誌上了. 真的有用. 謝謝 (≧▽≦)(@)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 加左好似真係方便D!! 希望冇咩大問題出現啦~~!!!

      Delete
  4. 你的Blog真的好漂亮啊,謝謝你的教學~~ 我要慢慢消化一下先得!! ^____^

    ReplyDelete
  5. 謝謝, 又學會了!

    ReplyDelete
  6. 頁碼我已經試左十幾個~希望呢個唔好有咁多ERROR~多謝分享!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我試第2個感覺良好...但有小問題都可能,因為PLUGIN ^_^

      Delete
  7. 唉~真可惜~~試左~~依然係一個BUG........要放棄T___T
    如果以標籤Click入去後~有d blog文會消失左(我逐頁CLICK逐個blog文去數)...
    cancel左頁碼d 文先會走番出黎~~sosad T__T
    我開始明白點解GOOGLE唔開放個頁碼...可能google自己都未解決到d error...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都知呢個問題,但不是食太多文就照用,起碼方便了大部份BLOG文被翻閱到嘛!!!

      Delete
  8. 謝謝分享 真的有用>< 感謝~~

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com