Welcome to my Travel World

■ 白川鄉點燈日- [日本北陸2016]


4 留言 :

  1. 白川鄉點燈好靚, 唔怪之得年年都咁多人去啦!! 我知有LOCAL TOUR可以JOIN, 不過就好多車程. 機票成$8000, 真係好貴.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己犯錯沒有好好的自清楚條款,遲買所以貴!始終是新年紅假嘛!
      白川鄉真的美!是應該去一次囉!

      Delete
  2. 我去果年~最美的位置佢封左但有人會自發性在某處先排隊~所有要等最靚果個位置就跟住排(當時睇番過往經驗果個位年年都會先封左)~~然後下午4點解封~解封就一個個行入去~我地都係點半上去排隊~所以就卡到最靚位的第一行~~
    但唔係次次都咁好彩有得卡最靚果個位置~因為有人分享試過最靚果個位置留左俾一D團體~
    唔俾人去卡位

    ReplyDelete
    Replies
    1. 近呢兩三年都冇得係展望台睇啦!封左~ 而卡前面全部日本專業攝影師,見到相勁~應該是官方影相賣的,不會業餘囉。
      在我來說其實第二行已不錯,始終我覺得很美,但未到非常靚囉,但去一次值得的

      Delete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com