Welcome to my Travel World

► 旅の雑誌


5 留言 :

  1. 我都好鍾意睇旅遊, 飲食, 購物書
    [版主回覆07/04/2008 00:11:00]yeah,好過睇狗仔隊雜誌...

    ReplyDelete
  2. 你真識享受人生!
    [版主回覆07/04/2008 00:12:00]嘿~都唔叫享受人生.....只係生活迫人.要找個空間relax

    ReplyDelete
  3. 冇法, 香港市場主導, 講得好表面同埋大部份都係shopping, 上次去到Barcelona見啲香港人一袋二袋Zara, 真係都幾搞嘢. 我都係睇景為主, 所以都係買返本Lonely Planet算. 台灣有本Mook都唔錯o架.
    [版主回覆07/04/2008 00:13:00]吓~去barcelona買zara?平好多咩...返來香港有咪一個拎字~哈哈
    lonely planet...未睇過,反而mook睇左好耐~不錯的書,不過資料不算詳盡呢~ JTB出那些都不錯的~

    ReplyDelete
  4. 平平地就梗係去cebu or bohol 啦
    alona beach夜晚個feel都幾正架..可以响沙灘度食晚飯
    同埋bohol週圍既街道比起cebu較為乾淨..又有鄉村feel
    我唔係好中意cebu D街成日企住好多人...感覺好雜...同埋比較"那渣"
    不過cebu周邊既小島都好靚架...好似多魚過bohol添
    夠時間既話可以兩度去晒囉
    [版主回覆07/04/2008 00:18:00]原來依定去CEBU同BOHO都唔平架...3千幾得3D2N!!
    我想去RELAX下,比我見海見太陽,乾淨唔雜就OKAY~ 其實都想去蘇梅島,N咁多年前有個stylist極力推薦去,full moon party聽落好正咁...but now我like靜靜地睇月光多一d....哈哈
    我睇人地d相,cebu/boho淺水見的魚同布吉果d一樣既?????哈哈

    ReplyDelete
  5. hello, 好耐無上黎留言..太正啦..你會plan去法國南部.. 呢d地方我諗退休先可以..工作啦攞唔到咁多假. 無錯你講得對..呢個都係好好relax..不過對我來說就貴d..
    [版主回覆07/04/2008 22:17:00]趁仲後生要去勇闖世界,南法是其中一個目標地方呵...還有德國,挪威,克羅地亞,捷克,波蘭etc想去,不過真係好遠和要預備大批EU!!!! 另外老時行唔到咁多路囉~我估我退休會轉搭船...學洋人咁~哈哈哈
    我公司一次過都放起碼7日weekdays.所以夾夾埋埋出長vacation係最好既~
    貴架...不過同去一次日本差唔多啦~~~ 唔想再去物質充斥的日本,想去心靈一點的旅程,所以洋人國度比較合適!! 錢用左可以再搵過,時間時候過了就追不回了,所以.... 我努力各世界出發中~~~亦是努力節衣縮食中~
    依家好想去.........海灘!!!~有細沙藍天水清的海灘!!!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com