Welcome to my Travel World

♫ LUNA SEA 12/24~one night dejavu~


9 留言 :

  1. 有片睇呀~!! 可以重溫當晚的LIVE~!! 我喜歡日本人的投入,一起唱一起跳一起玩多麼開心~
    [版主回覆12/28/2007 00:38:00]YEAH!!! 3月26日有dvd添...再睇!!!! 幾時我地又去睇GLAY~~~~

    ReplyDelete
  2. 想當年的感覺回來了~我喜歡的J...有點不一樣了, 件T好靚喎, 好羨慕你們呀~
    [版主回覆12/28/2007 00:41:00]係呀!!好正的LIVE!!! J哥真係唔同左個樣,不過都係果D粗獷型MEN囉~~~
     嘿嘿件T係我覺得GOODS中最可以買的野!! 其他野所有DESIGN都係黑色加LOGO...咪同7年前出果D一樣...夠了,屋企唔係二千呎豪宅,冇位擺~~

    ReplyDelete
  3. 當天有很多 fans 放 arena 的飛出來 , 我和朋友都買了兩張 arena C 的票 , 可以即時放返張一階出去 , 最好笑係 SUGI 介紹最自戀的 VOL. RYU 時......我周圍的 fans 都勁笑 , 因為大家都覺得最自戀的其實係 SUGI 佢自己.....哈哈!!
    當天的 live 實在太正......very good!! (拍手狀)......你們今次只是看 LUNA SEA,有沒有看其他 LIVE ??因為那幾天有好多 BAND 都有開 LIVE.....LARUKU & PURA 都有開.....GLAY 12月26日都有去 JACK IN THE BOX LIVE 2007 , 專登由北海道趕回來.....hyde X teru 熱唱 「誘惑 & honey」全場 FANS 即時哭死狀
    [版主回覆12/28/2007 23:45:00]YEAH,我地一出JR都見,不過冇打算買,因為我地都幾個人,邊有咁多票連位..另外唔想賣唔出原本果張...蝕嘛~哈哈  其實SUGI和隆一都自戀,各有各戀的方式吧~
    今次我地只看LS(因為呢次TRIP唔係LS係唔會呢個時間飛),原本日友都問我睇唔睇埋LARC,不過想多點時間行街果度多過睇SHOW,於是.....(其實之前有打算飛埋去HAKODATE睇GLAY,不過始終太趕太遠太貴...),另外又要儲金留下年的TRIP,所以隆一counter當然唔留啦...留低唔掂啦...1月1日福袋+全國大減價,...ぜんぜんダメよ!
     

    ReplyDelete
  4. 借用下男朋友既a/c係到發言先~~~~ 其實我就係當日坐你地旁邊既香港女仔 :) 我一早就知你係glayer, 不過唔好意思叫你 (因為你都唔認識我) これからもよろしくお願いします
    [版主回覆12/30/2007 11:31:00]~"一早知係glayer?!"==>咁驚~ !! 唔識可以叫左就識啦~~~ glayer係 one love one family架嘛!! 你都係愚麗飯?! これからもよろしくお願いします~~
    p.s.我睇左你壞人王的blog....抽選到第三行...真行~~我地最勁都係抽選到10萬人果次live既block B花道邊HISA果邊咋~~~ 所以在FAN CLUB/其他買票機構買票係玩大抽獎....
    ANYWAY,入到去已經好開心....^^

    ReplyDelete
  5. 太幸福啦, 你地成日都又有得睇 GLAY 又有得睇 LUNA SEA!!!! 好羨慕你地, 我都好想再睇 LUNA SEA 既 live 呀! 不過都唔知幾時會再有機會啦.......... 唔知佢地幾時會再「七年之癢」呢? 好掛住 J 同 Sugi, 不過我最掛住既日本人都係 JIRO! hahaa!!
    [版主回覆12/30/2007 21:30:00]關於呢點,我地都覺得我地好幸福!! 其實我地唔多要求,入到場,唔好真係超超超遠,正價票就ok架啦~ 不過未來真係唔知幾時再見到G4啦~~~ 我都好掛住HISA呀!!

    ReplyDelete
  6. 呢件tee我都有買.貼紙同場刊都好正 哈哈
    [版主回覆12/30/2007 21:32:00]嘿嘿~~我只係買左T咋~~ 因為我要收窄範圍買GOODS~ 用得和超愛要買....(因為年年咁買,屋企就變貨艙了~) 何況...LS的GOODS真係多年一樣...

    ReplyDelete
  7. 有時見到D GOODS超鍾意好難忍手唔買 黎緊仲有GLAY同埋隆一 D GOODS.
    [版主回覆12/31/2007 00:00:00]哈哈~~因為我地本身平時都太多地方要花錢,所以流動資金唔多,糧又少 所以要慳住慳住~~ 不過呢~~~GLAY果D多數忍不到手~~ 因為DESIGN係好正既~~~今個TOUR出果D T...件件都想要,場刊必GET之物... 至於隆一和LS的GOODS...嘿嘿...不願置評~
     

    ReplyDelete
  8. GLAY今個TOUR D TEE 真係好正. 要諗買邊件真係好傷腦筋 XDDD
    今次仲出埋FILE超正. 可以返學用呢 . 真係好希望佢地第時TOUR會出NDS套. 哈哈
    [版主回覆01/02/2008 22:46:00]哈哈~glay的t真係好靚!!! file我就冇興趣了...感覺出file好johnny...哈哈哈~~ nds袋...不如出個game仲好~~~^^

    ReplyDelete
  9. Kya!!!!!!真係好正呀!!!你係現場睇一定好感動!!! 河村一脫眼鏡我也想尖叫 (笑)
    [版主回覆01/04/2008 00:15:00]哈哈哈哈~~~係呀! 我都有因為果吓~キャ~ ......觸電死了~

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com