Welcome to my Travel World

■ GLAY DAY 731


11 留言 :

  1. 超感動回憶。十萬人的尖叫,合唱與起舞,還有TERU HOWEVER 的熱淚。十萬分期待下次的 GLAY DAY!! GLAY 最高!! http://new.photos.yahoo.com/vivpip/album/576460762348561022 GLAY 給了我們音樂,回憶,友誼,愛,還有婚姻。GLAY 最高!! GLAY ONE LOVE - 友誼長存!!! To all my dearest GLAY friends / fans, Let's put our hands together and praise the greatest band who brought us all the joy!! Love and miss you all, Vee in London

    ReplyDelete
  2. 謝謝你,我又學多個英文字了.................hahaha

    ReplyDelete
  3. 唔經唔覺又一年了, 睇返D相就好似昨天發生一樣, (雖然大家的look已經改變了不少!哈~!) 我諗我永遠都唔會忘記這次的旅程, 希望將來我地再有機會一齊去睇Live啦! GLAY最高~!

    ReplyDelete
  4. 係呀係呀,真係超感動,睇返你post d相,好有衝動想去睇live,這次9人十天"自由行",so good !!

    ReplyDelete
  5. 自04年7/31以來,不經不覺已經3年了~~ 真的好懷念當時同大家一起去睇live的經歷, 一起吃喝玩樂的十日大阪之旅~~ 好高興可以因GLAY的緣故,認識大家,直到現在亦非常珍惜這份難得的友誼,相信今後亦如是~~ GLAY最高!!!!! また、いつか一緒にライブを見に行こうォォ~~

    ReplyDelete
  6. 喂喂喂.....!好羨慕你去睇glay expo!加上有一班志同道合嘅朋友,份外開心! 我D朋友偏向鐘意Johnny系idol,所以想揾她們睇glay concert,難上加難呢!反而要我陪她們睇V6, Kinki....激死! 咁唯有睇碟啦!Glay唱However,I 'm in love,南東風時,次次都睇到我好touching!

    ReplyDelete
  7. 汀★Christina31 July 2007 at 23:08

    veegay , AngoraCat , 琪~Sera , 青檸    我們真正相識...又是和KEKKAxCHISATO相識一樣...由"一個愛"開始... 雖然未知下次我們幾時再一齊去睇LIVE,不過肯定的是...我們平時會常出來食飯~!! 當然V就要等你從英國回來囉...!! 等你呵~ *~大寶寶~*    哈哈~如有機會,你可以JOIN我地呢個"愚麗飯團"去睇LIVE~~~
    u need  THX VISIT!! 其實那可能只係某一堆人的文字...哈哈

    ReplyDelete
  8. 喂!好啊!渴望中............ 見到glay我會開心到大叫! 什麼是"愚麗飯團"?是你們的group名嗎

    ReplyDelete
  9. 好開心喎! 可借J-rock我真係唔在行, 以前比較多聽嘅只有luna sea同x-japan 日本歌我鍾意玉置浩二同 桑田佳祐, 老唔老餅? 吖...仲有唔唱日文嘅小野麗沙, 佢d bossa nova巧正。

    ReplyDelete
  10. 話時話,當日份報紙我仲keep左係度,做紀念!去唔到睇下都好!

    ReplyDelete
  11. 汀★Christina2 August 2007 at 23:06

    湯米  >  X...厲害啦!!! LUNA SEA和GLAY都是他們的大哥Yoshiki帶出來的...所以我都超愛LUNA SEA! 玉置浩二我都鍾意,安全地帶丫嘛!!! UNCLE玉置的唱腔一流... 那首李香籣原版...比jacky那首好聽百倍(我認為)   *~大寶寶~* > 愚麗飯團是...日本好多fans用愚麗代表GLAY,因為愚=グ、麗=レイ;合併就是グレイGLAY了!! 而飯和fans同音囉!團...我們眾數嘛~  報紙.....都忘了有沒有keep了! 因為太多剪報...不過呢張我地好想要番...but沒有 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!r2Av1dOACQIdQzD9M0cKNzA-/article?mid=298&fid=17  

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com