Welcome to my Travel World

► 反反覆覆


6 留言 :

  1. 我終於找到一個同病相鄰的人....我的圈中朋友也沒有一個會看BRETT ANDERSON,而我仍在想緊會不會自己買飛一個人看,我沒有好像你般作出迅速的決定 ....都要稔稔~~

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina20 July 2007 at 09:43

    Pikasum >我呢個決定都唔係迅速架~原本係決定唔去既!不過呢幾日心情唔多好,所以改變初衷!你都去丫,真係冇再幾多次架咋~~~

    ReplyDelete
  3. 上次會展suede你有冇去?

    ReplyDelete
  4. 汀★Christina20 July 2007 at 12:10

    ◈湯米◈ >冇!因為真係冇人同我一樣鍾意佢地....... but THE TEARS有去

    ReplyDelete
  5. oh... 講真阿brett真係好有巨星風範

    ReplyDelete
  6. 汀★Christina20 July 2007 at 21:02

    ◈湯米◈  : 佢成日黑衫黑褲黑鞋黑超.... 連隻貓都係全黑色的~ 真係好鬼巨星風範,激酷!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com