Welcome to my Travel World

◈ 真的戀愛了


4 留言 :

  1. LOve Actually 梗係正,每年聖誕都要睇一次(有線連續兩年都有播);等如過年要睇 嚦咕嚦咕新年財 一樣.............
     
    你睇左 我愛碧咸 未?阿Keira第一套喎,好爽架個角式..............
    [版主回覆01/12/2008 12:14:00]呢套戲每個故事都好吸引架~~~~!! MR BEANS果一小PART都好好笑~~~ 今年聖誕附近TV都有播!  我愛碧咸我有之後睇番呀!!! 係...就係因為佢成個人都感覺好爽,所以鍾意佢呢粒英星~ 另一個我喜歡的女演員係....阿瑪莉皇后!!(不過KEIRA靚好多~)

    ReplyDelete
  2. love actually真係好touch~~ 呢個moment...我次次都喊~
    [版主回覆01/14/2008 22:59:00]係呀!!! 因為覺得呢個男生呢一幕做的事,已經好遲...人地都嫁埋了!! 不過真係好touch!!!

    ReplyDelete
  3. 對我來說, 係門口向Keira示愛既一句: " to me you are perfect " 真係喊死人~~~
    [版主回覆01/13/2008 00:27:00]係~~!!! 不過一切已經太遲太遲...!! 最後呢個聖誕祝福,他總算做左佢要做既事,起碼片中的keira(juliet)都知佢原來係點諗....so...佢最後都知道就這樣"足夠"了!!!

    ReplyDelete

  4. 我最近都番過呢套耶!!! 最令我深刻係, 男的在女的門口以紙咭傳遞他對她的愛念, 不論他往後也沒結果的!
    so lovely!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com