Welcome to my Travel World

◈ 浮生路Revolutionary Road


1 留言 :

  1. 好鍾意睇你寫的讀後感, 睇完你寫後, 決定一定要去睇這套電影, 好吸引, 不過聼見你說看完很沉重, 有點...............................  現在有點怕睇一些沉重的電影, 有時可能想只是笑下, 輕鬆一下,
    但這一套, 這一個話題, 很吸引, 我都有想過, 到底, 人生幾十年, 是一定要如社會一般人到某年齡便做某件事或某些事嗎, 如, 結婚, 生子..........
    或是可以不理其他人的眼光, 去過自己覺得好及理想的生活, 那怕和別人不同. 人有時活得不快樂, 往往是來自身邊的壓力, 明明覺得我這樣生活沒有不對, 也不見得不開心, 但可能身邊的人會對你說你大了, 要點點點,........最好點點點.................還是點點點............
    人, 很多時還是要跟隨既定的軌跡而行, 改革, 談何容易!!!
    老友, 睇完再同你傾....... :-)
    [版主回覆02/26/2009 23:08:00]早就係約埋你一齊去睇啦......來緊仲有奧斯卡的電影要去看囉...
    人生...繼上一套和你一齊睇的戲後,呢一套又係另一篇的道理~或者睇戲用來逗自己一笑,輕鬆一下,但對於有意味的好戲,就算要帶腦去睇,都是相當的值得!
    理想和現實....我很久前已經清醒了! 或者我不天真不傻,亦沒有追夢的心.因為我知道夢幾時都可以發,飯唔食就會死XD
    的確好多人都會畫死自己在某年某月做什麼什麼...所以適合和應該!也因如此...這些人對自己的人生OR命運,需要都未必了解.當然某一角度下他們都是幸福似的.
    我都是一個守則生活的人,只在某程度上作出似是自我的行為...奈何,我仍然是每天趕上班,下午戴住PASS去食飯,放工又迫地鐵回家的一個打工仔.
    快樂某程度上都是要工作賺回來... 所以這套戲實在...太好!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com