Welcome to my Travel World

■ 別了威尼斯往巴黎去


5 留言 :

  1. 你的撘火車經靂好驚險啊, 幸好沒有槍戰! 歐洲用信用卡好普遍呢, 好多時買幾鎊三文治 / 車票都會用信用卡. (因為比用 cash 方便啊)
    [版主回覆08/29/2011 23:50:43]係呀...真係牛咁眼望住佢地的行動...囉!!!
    信用咭係普遍,之前英國見佢地買包用咭...我呆囉!!
    何況,我地兌現了過去,叫我用咭,我蝕匯率囉!!
    另一方向....這是經濟差的問題!!!! 人冇現金呀.....

    ReplyDelete
  2. 有驚無險!
    [版主回覆08/29/2011 23:51:24]對對對,驚囉!! 不過都睇到法國治安ok既....

    ReplyDelete
  3. 真係好難忘既經歷啊
    [版主回覆09/05/2011 23:27:06]其實當時都幾緊張架~

    ReplyDelete
  4. 火車旅程都算驚險,其實法國治安也不算太差....
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick
    [版主回覆09/05/2011 23:27:31]的確沒有其他人傳說中的差囉!

    ReplyDelete
  5. 想問一下, 你由威尼斯搭咩機去巴黎架?因為我都計劃緊個行程~ 同埋想知道幾錢同點可以訂機票呀?? Thanks a lot!!
    [版主回覆09/13/2011 21:33:14]我是法航的機票! 我的行程是先飛巴黎轉機去米蘭,之後火車...去威尼斯,再威尼斯飛巴黎stay幾日,再回香港.
    我是在法航的網上訂的!! 今年2月尾的價錢,我呢個機程是8千幾蚊! 因為油費癲升,依家同樣機程要萬多少少,因為油稅那一項多了2千蚊>_<

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com