Welcome to my Travel World

■ 日與夜‧ 巴黎‧玻璃金字塔


2 留言 :

  1. 上次去法國應該係十年前既事,我都好鍾意嘆下咖啡,優閒一下個人都輕鬆好多.當時巴黎羅浮宮日頭都去過,人山人海,同夜晚寧靜又浪漫既氣氛完全唔同
    [版主回覆09/25/2011 00:43:08]巴黎的夜...我也很愛,因為舊的建築物亮了燈或打了燈後,和人多的日光時間很不同~靜靜的巴黎...更浪漫啊!

    ReplyDelete
  2. 嗯,我都同樣深深比巴黎著迷,可能就係果份異國風情吸引人....巴黎d建築物我都覺得黑白彩色都好有味道呢
    [版主回覆09/29/2011 23:44:03]歐洲人的建築的確是吸引!每個國家都在不同的歷史背景上,添有他們的色彩!!
    人家保養得好好,而我們的香港就拆哂了>_<原本我們都有很多英國留下來的大屋!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com