Welcome to my Travel World

■ 失落‧羅馬帝國


12 留言 :

  1. 夜景影得好靚!
    [版主回覆03/31/2012 23:30:41]謝謝你~~~~

    ReplyDelete
  2. 拍得很美,請問你是用甚麼相機及鏡頭的呢?
    [版主回覆03/31/2012 23:31:06]CANON 5D II, 600D 及EPL2....

    ReplyDelete
  3. D相真係影得好靚,嘩你帶咁多部機,好重!
    [版主回覆04/27/2012 01:45:50]都唔係日日拎哂出去的....最多都係5D和EPL2,&IPHONE4

    ReplyDelete
  4. 羅馬真是個很有感覺的地方...希望有天我也可以到那裡去~
    [版主回覆05/17/2012 22:04:35]只要堅信自己可以去,終有一天可以腳踏羅馬的道上!!!!!!

    ReplyDelete
  5. 好靚D相~!!個天空好靚!!>V<
    題外話~:D
    明天18、19號會創意市集在荃灣廣場擺放2天小檔~
    山神也有一個小檔可供影想留念~:D有空可以選擇來Family day~>V<!!
    詳程可先到我的BLOG參閱一下~:D

    ReplyDelete
  6. 老友們,去到羅馬,除了去鬥獸塲、聖彼德大教堂之類的名勝,別忘了喝杯香濃的意大利咖啡和吃口香滑的意大利雪糕。這兩樣東西都是意大利的拿手好戲,要吃雪糕,記著試試 Il Gelato di San Crispino ,是羅馬的鎮巿之寶,味道我覺得開心菓很有口感。喝咖啡記著站著喝比坐著喝,很多時便宜一倍有多。
    [版主回覆05/19/2012 13:05:44]哎呀,打錯標點符號^_^
    "揀奶味比果味雪糕好!!"
    [版主回覆05/19/2012 13:02:03]雪糕這個有吃,美味!天氣冷都要食,揀有奶的比果味好?
    另外,意大利喝咖啡企只是1歐元前後,坐要3歐元。如果速飲企啦,想休息一下,望下其他人就坐。但小店多數只有咖啡吧檯啊:)

    ReplyDelete
  7. 影得好靚
    [版主回覆05/20/2012 22:51:46]謝謝啊!!!!

    ReplyDelete
  8. 美樂人生 Wwai Wai's Piano20 May 2012 at 14:52

    你的羅馬一帶景物拍得很美,我都有拍過,可惜遇到下雨,天色暗黑,拍得色彩不美!還有我最愛很美味的意大利雪糕,超正!
    [版主回覆05/20/2012 22:54:39]我第一次去羅馬都落大雨... 是濕了半個人!!! 鬥獸場影了一張相,外圍都是今次影咋!!!
    出門...我必須拎埋晴天娃娃...嘿嘿,都係心理作用吧!!
    意大利雪糕真係好好味,幾隻味唔錯... 3.5歐元好大杯囉!!!!

    ReplyDelete
  9. 美樂人生 Wwai Wai's Piano20 May 2012 at 14:57

    朋友!等我個 blog 寫得好些我就會把 blog 也放上 facebook, 兩面都跟很多各地朋友連繫!
    [版主回覆05/20/2012 22:57:31]

    ReplyDelete
  10. 影得好靚, 令我也回想起當天遊過這裡的情景...
    [版主回覆05/20/2012 22:57:46]THANKS!!!!!

    ReplyDelete
  11. D相影得好靚呀!晚上的鬥獸場好吸引啊~~ ^^
    [版主回覆05/21/2012 19:25:34]嘿嘿,THANKS!!!! 這張相少少冒著寒風影的...

    ReplyDelete
  12. D相影得好靚, 我係日頭去鬥獸場, 晚上靚好多.............
    [版主回覆05/22/2012 23:10:58]謝謝!!! 都唔係丫,日景有藍天太陽的話都不錯!!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com