Welcome to my Travel World

► 咳神又來探我


2 留言 :

  1. 試下早上一起身空肚飲兩大杯暖水, 病都少d架~ 我自從呢4年日日不間斷一早飲兩杯水, 我只係一年有一次感冒咋~

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina15 July 2007 at 22:50

    SoNiZOMbie  >我每日起身都有飲左一杯水先架!! 下次試吓連飲兩杯先~  其實我之前都少病的,不過近年唔知做咩成日病......除左天氣唔好之外,亦有可以我公司調左位左,風水唔好~ (我條team d人成日病架 )

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com