Welcome to my Travel World

► 學人抽新股


5 留言 :

  1. 所以我信命運! 係你嘅始終都係你!

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina5 July 2007 at 23:00

    Polly > 我唔係一個冒險家,而係一個保守派~~~所以落一個決定都掙扎過架! 所以今日下午又掙左粒幾鍾 最後都係唔放手頭上既野去買另一樣野...因為我唔覺自己係好運之人!!

    ReplyDelete
  3. 我的舊同事都好鐘意玩依家野, 佢地成日都叫我玩埋一份, 不過少資本加上無運的我咩都唔識, 所以只係眼白白咁睇住人地收$~!

    ReplyDelete
  4. 我呢世人都係咁黑仔!賺$$唔輪到我!

    ReplyDelete
  5. 汀★Christina7 July 2007 at 00:11

    AngoraCat >哈~我都冇資金啦,不過少少地都仲可以抽一次半次既!! 獅子手續費算平丫嘛!!我唔貪架,抽中賣左,減左手續費charge後有幾百蚊都開心架啦!! Polly >我同事就係一直唔中,打算抽埋呢次就算...點知中左...仲中左新股王...哈哈哈

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com