Welcome to my Travel World

► 法航錯又錯


3 留言 :

  1. COOKIEHOLLYWOOD8 May 2009 at 09:24

    以我經驗, 航空公司出錯或flight cancel,佢地都係一推你
    去下一班機,又或是當你去check-in時先講你知"無左你個位",
    原因有好多種既, 大陸機就通常話你無做reconfirm,而其他airline就會話你"當時唔係講book呢日/呢班機"等等...
    所以我都覺得唔好放過佢地, 我都食得多呢d c貓.
     
    [版主回覆05/08/2009 22:38:00]今日又再打去問佢地情況如何~~~~ 當然冇料到啦~都係說仲等緊機場覆我~~~
    點知過多幾小時,就打來說安排新位比我地,知道佢地有error...but一聽就知冇誠意,兼又錯...因為我講佢地知原先的位都唔係佢讀我知的位....
    仲要用前位換機尾位比我.......攪錯!! 我已經好客氣對佢地,我都盡力唔該佢地攪番掂佢.....
    又等.... 真係好失信心....
    有冇得再投訴?!?

    ReplyDelete
  2. 嘩咁衰?!?!?! 唔會坐泥間airline喇咁!!!!!! 真係火都泥喎!!! 但而家好似咁多病情~小心d喎!!! 不過一肚火真係燒晒d細菌!haaha

    ReplyDelete
  3. Keith English Cottage9 May 2009 at 14:20

    法國人一樣甘衰!我超級不喜歡法國,除了法國迪士尼與 Macaron, 法國沒什么吸引我, 他們人品差服務差! 我上個月去PARIS 酒店check in 8點鐘到,他們叫我2點才回來check in ,但我7點會check in 時居然告訴我我的房間好在打掃!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com