Welcome to my Travel World

■ 愛英倫零三‧一


2 留言 :

  1. 多年前我跟 P&O 團去13天的歐洲旅程, 除了意大利stay三天, 法國 stay二天, 跟隨是one day one country.  英國只玩得一天.
    [版主回覆10/24/2007 00:32:00]OH~英國好好玩架~~!!! 而我呢次的旅程係未寫番哂出來...因為有d相未揀出來copy番入電腦!!

    ReplyDelete
  2. 遲d可以睇吓你d旅遊見聞呀! 2005年第一次自由行去Bangkok, 才發現自由行好過跟 團啊!
    [版主回覆10/25/2007 00:09:00]係呀!!自由行的話好玩,因為所有野都係自己plan出來~雖然去之前要做好多功課,不過當成功完成旅行就會更開心,而且更知道自己真係去左d咩地方!! 某年之後再去,都識得點搵同點行!!
    依家我已經習慣自由行,我係唔介意plan行程,訂機票車船和酒店架!! 因為靠人不如靠自己.....我都想我個trip happy囉~ 哈

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com