Welcome to my Travel World

♫ 大好きなLUNA SEA


5 留言 :

  1. 我呀妹前排先將luna sea的舊cd從新mp3化帶出街聽, 我仲問佢咩事無啦啦聽返啲舊歌! 不過佢地的歌就算而家聽返都依然係咁正! 一聽又忍唔住跟住佢唱啦~!  

    ReplyDelete
  2. 我是在rosier時代迷上luna sea的,你唔講都唔覺,原來佢地散band了七年喇?! shinya好多年前來香港tom lee做過drum clinic,我取了簽名,仲有同shinya的合照!! (不過咁多年個簽名唔知擺左去邊 T_T) 我真係好鐘意luna sea,到依家聽返d舊歌一d都唔覺得過時,呢d就係佢地實力所在

    ReplyDelete
  3. 汀★Christina17 March 2007 at 21:30

    AngoraCat>我已經將所有歌mp3化長放ipod中!(比glay還齊全~ ) KitKit>我只有隆一簽名咋!(因為我最喜歡是RYU),今時今日,仲記得在酒店SUGI一出"立",向坐著酒店大堂吃喝中的我和朋友們點頭打招呼,極優雅的動作和樣子!!!!這一天相距今日已經差不多7年了!

    ReplyDelete
  4. 乜咁快7年啦? 老lor老lor.... 我都係98年開始鍾意GLAY同LunaSea, 分別係因為However同Storm, 後來同學借左佢地d舊碟比我聽, 聽返In Silence, 覺得好好聽, 好似自由飛翔既感覺! 仲有Wish! 正到丫, 我將呢首歌加左入我一份Fine Art功課既片段裡面!! 最後都不知幾高分!!! (fine art果d野就係亂咁將d唔關事既野整埋一齊, 果條片我亂咁拍左d野, 加埋Wish呢首歌, 全部野都唔關事既, 然後再作個Concept, 個Miss覺得我作風大膽, 好藝術家! hahaha, 其實因為果時唔得閒做功課, 一心掛住要去睇Luna Sea Concert, 所以求其做!) 仲有好多功課我都唔多唔少加左Luna Sea既原素入去, 例如用佢地d歌名諗Concept, 聽佢地d歌搵idea, Luna Sea 真係幫左我唔少, 其實我係鍾意GLAY多d既, 但反而GLAY就比唔到靈感比我啦... 2000年果個HK concert, 最後既純音樂加埋台下既人互相拖住手果一幕真係好感動! 不過唔知點解, 初初我最鍾意Luna Sea既Sugizo, 睇完呢場Concert之後就轉左鍾意J啦 (可能我通常比較鍾意bass 手, haha!) 我果時既同學仲接到真矢支鼓棍, 太幸福啦! Concert果張飛我仲有留住, 不過d字甩晒.... 得返張黃色白色既紙… 係wor, 我想問下, 係2000年既HK concert sugizo有冇拉小提琴? 我已經唔記得左la... 我而家都入左好多Luna Sea既歌入ipod, 不過我入GLAY多d, haha, 因為我發現我唔見左一隻Luna Sea既碟! 仲係一打開個盒, 入面係另一隻... 即係我唔見左一個盒同一隻碟, 如果要買就要買返兩隻tim, 真係慘! 太窮苦...

    ReplyDelete
  5. SillyElephant > 兩次來的live,sugi都有拉呀!!! 2000果次搵until the day i die!!! 我都好鍾意in silence~~~好飄的感覺,pv中的隆一型到爆!!仲有sugi對人字拖...哈哈哈 我部ipod 4gb係唔夠既...成日都要換走d歌的file... glay我反而少入(聽得太多,而且我like睇演唱會dvd/vhs)...係onelove成張碟咋!而月海就全齊~~~哈哈哈

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com