Welcome to my Travel World

► 回憶是藍色的


11 留言 :

  1. 去希臘真係好難得. 有機會我都想去呢
    [版主回覆06/10/2008 23:49:00]I wanna go there again~

    ReplyDelete
  2. 好想去呀!睇黎我選錯時候結婚,應該選6-7月,甘先可以去希臘作為渡蜜月既目的地,因為平時我放唔到假嫁!12月太大風d船入唔到愛琴海呀!
    [版主回覆06/10/2008 23:49:00]hey~ you can go after honey moon~ for ... 1周年囉~

    ReplyDelete
  3. 哇哇哇~~ 我很懷念的希臘啊~~~ 我又要偷你條片POST下先~~ 哈哈哈~~~
    [版主回覆06/10/2008 23:49:00]隨便拎啦...都係整比大家回味一下囉~哈哈

    ReplyDelete
  4. 好靚ar~
    我一定要去個度~
    [版主回覆06/10/2008 23:50:00]yes...果度好吸引~~~~迷一樣的

    ReplyDelete
  5. 睇完你d相...我都想去...........................
    [版主回覆06/10/2008 23:51:00]哈哈~果度真係令人難忘的地方...我會再去...因為我未去考古!!
    上次去佢地close左維修....唉

    ReplyDelete
  6. 呢個地方...都係我好想好想去既地方.....
    好羨慕你呀!!^^
    [版主回覆06/12/2008 23:33:00]係呀~呢個地方好靚~~~~不過都好神秘囉....對它的歷史很好奇!!!

    ReplyDelete
  7. 地方真係好靚呀.
    [版主回覆06/12/2008 23:33:00]嘿嘿..其實世界上好多地方都好靚...呢度係其中一個

    ReplyDelete
  8. 嘩!你個MTV真係好正呀!睇到我都想再去希臘呀!!你幾時去法國南部,我們剛剛去完呀!!
    [版主回覆06/23/2008 22:12:00]哈哈~~~我都想再去呀!!依~~你去完南法...!!我未去呵,仲plan緊...

    ReplyDelete
  9. 哇,您個好正呀!靚人靚景。
    [版主回覆04/26/2009 10:56:00]Thanks~~~ 的確是靚景呢

    ReplyDelete
  10. Nice to read your blog
    [版主回覆06/28/2009 00:32:00]THANKS for visited!!!!!!^^

    ReplyDelete
  11. 開心發現你也有到過這迷人的地方~ 希臘, 你在2008年而我在1994年, 十幾年前, 影像依然~ 好愛這個動人得由心跳出來的藍頂白教堂~
    [版主回覆07/28/2012 11:24:13]福利太好的國家,一但要CUT福利,什麼都不行了!! 歐洲多個國家都如此!!!
    另一方面,美國想托高自己,總會出來評衰很多地方,否則歐元怎會跌囉!!
    香港再咁多綜援,好多人都一樣會懶而不做野....結果都是遲早一起衰呢~哈哈

    我的文筆一睇就知我沒資格出書啦~~~~
    旅行只是鍾意囉!!
    [Lala回覆07/28/2012 05:16:16]小汀~ 依家希臘經濟低迷, 人民仍然不起勁起搞好收入, 好想再去一走~ 你是寫旅遊書籍的嘛? 四維去,周遊列國, 好豐富人生喎!
    [版主回覆07/27/2012 10:07:37]這個地方實在太愛!我共去過兩次,但依然那樣喜歡。
    喜歡不只是藍教堂,還有大海天空沙石紅花日落!我要再去,但希望繼續都是用歐元

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com