Welcome to my Travel World

◈ Sex and the city


3 留言 :

  1. 真係好睇呀 ..之前都已經好鍾意, 所以電影一上畫, 就非看不可.
    喜歡的東西. 都跟你一樣.  MEXICO的無敵海景RESORT; CLOSET..... 也許, 女生要的.. 就是這麼簡單.
    [版主回覆06/17/2008 00:16:00]也許是兜兜轉轉,揀來揀去...最後都是想要簡單既野囉!!

    ReplyDelete
  2. 寫得好好呀!  我都未睇過電視劇版本, 但看了電影版, 便愛上了!!!
    [版主回覆06/17/2008 00:19:00]我已經睇左第一季7集了...唔~~~第一個season講野all about sex from 女性的角度(當然是一部份NEW YORK洋女的角度) 內容都幾直接和露骨~ 不過10年前的劇,抵佢地紅既~~ 當年carrie真係好靚~~~~!!!

    ReplyDelete
  3. 我都係SATC 既忠實粉絲
    [版主回覆06/18/2008 00:25:00]我仲努力追劇中!!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com