Welcome to my Travel World

■ Magic Moment下的巴黎凱旋門


3 留言 :

  1. 第二張相中,天空的藍好特別,果然是Magic Moment!影得好靚吖!
    [版主回覆12/13/2011 19:35:42]謝謝你~~~這個叫夜景的MAGIC TIME我覺得是影相的人都覺得最美的時間啊!!

    ReplyDelete
  2. 我親眼見凱旋門真係好magic feel
    [版主回覆12/15/2011 23:29:05]對對對~~~在巴黎就是在MAGIC之中^^

    ReplyDelete
  3. Mr & Mrs Leung26 July 2012 at 23:53

    我都影過幾張類似的, 仲要係落緊大雨, 地下反光, 好浪漫
    我們在Chez Clement的玻璃房, 一直望住個太陽從凱旋門後除除下降, 是呢世人最浪漫的時刻之一
    [版主回覆07/27/2012 00:17:04]哈哈,我今年去的時間都想要些少反光位...但雨未夠大...地下冇積水!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com