Welcome to my Travel World

■ 在希臘的日子1


6 留言 :

  1. 你同妹妹影嘅相好靚呀?希臘自由行易唔易架?

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina11 June 2007 at 23:02

    Polly>哈~我地夾埋影左好多相... 唔...希臘自由行唔識講易唔易,我都唔覺得好難囉...不過要之前做定哂功課至得!! 查實去邊自由行都要預備,可能我地唔慣咩都去到至搵啦~

    ReplyDelete
  3. 嘩~ 要加油,但我的新電腦未有PHOTOSHOP CS,用VISTA又唔識玩... 好鬼多相未整呀

    ReplyDelete
  4. happy holiday!!!!!!

    ReplyDelete
  5. 嘩~~~~好羨慕呀!! 你有得飲greece 既紅酒, 我都係飲過一次, 成年前既事囉, 好想再飲, 因為......好正架!!!

    ReplyDelete
  6. 汀★Christina13 June 2007 at 23:22

    RYU KEKKA >咁你慢慢研究左點用vista先啦~哈哈哈 Muse Muse >yeah!! a great memories~~~too! 亞姐 >我估希臘紅酒有好多種......呢支...查實好味都剩番哂!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com