Welcome to my Travel World

► 夏日的宿敵


14 留言 :

  1. 我咪又係...12月結完婚就俾自己亂食野...真係賤肉橫生得好嚇人呀...我都要快D做運動先得喇~
    [版主回覆05/10/2008 01:31:00]通常經過一個冬天係會出事既.........

    ReplyDelete
  2. 嘩!!白屋仔!!.. 呢個地方我係好想去的其中之一..不過要搵到個自己鍾意男仔一齊去先得..(我自己覺得).不過以上的想法真係遙遙無期.哈哈.因為呢個地方~希臘太浪漫.
    [版主回覆05/10/2008 01:34:00]哈哈~我唔等啦...去左先算!! 我點知幾時等到,OR等唔得到架!!IF真係搵到,可以再去架嘛...何況世界咁大...一陣果件人唔愛希臘咪咩野....
    ANYWAY,咁就一年了....好懷念呢個地方,個海,個天,那種HEA的感覺,仲有果D蕃茄!!!

    ReplyDelete
  3. 努力呀. 不過美食當前,實在好難忍口 哈哈
    [版主回覆05/10/2008 01:34:00]幾難都要忍...........................!!!!!不過我今日食左西多士....

    ReplyDelete
  4. 加油呀!!! 夏天就黎啦~~~
    我而家都好努力, 夜晚多數都唔食飯~~~ and 玩combat (即係聽住音樂玩boxing)
    好似有o的效, 因為朋友都話我瘦左 :p
    [版主回覆05/10/2008 01:36:00]KICK BOXING? 我冇玩呀... 因為遲D再報另一種舞...哈哈,有恆心D一定會瘦....因為我睇粉紅救兵時,係見到"人地"得既!!

    ReplyDelete
  5. 整整一個冬天喎.....唔食 d 野會凍吖麻.....所以我同你一樣地獄 !再見!
    [版主回覆05/10/2008 01:36:00]你說得對....於是食好多糯米飯(至愛)

    ReplyDelete
  6. 加油呀...
    [版主回覆05/10/2008 01:37:00]YES!!! 好積極..NOW

    ReplyDelete
  7. 連你個BLOG D圖全部都係嘢食,hah 你都幾難抑制遮。
    [版主回覆05/10/2008 01:37:00]哈哈哈....對呀!!! 我仲要再整添~~~~ 不過再熱D要收爐...

    ReplyDelete
  8. 努力d啦,加油
    [版主回覆05/10/2008 01:37:00]YUP!!!會努力...唔努力唔得啦....

    ReplyDelete
  9. 為食係有代價既…我依家都要為呢個代價補鑊…不過一開始又病…= =
    [版主回覆05/10/2008 23:57:00]我好努力架... 因為開始熱,d衫小布,如果豬肉多,就會露更多...唔掂呢~

    ReplyDelete

  10. 512 五月之星cafe聚(地點投票)
    朱古力蛋糕你o岩唔o岩?
    [版主回覆05/10/2008 23:57:00]嘿~朱古力good呀!!!

    ReplyDelete
  11. 而家好FIT就得啦....好靚靚呀....
    以前肥少少有咩所謂!
    [版主回覆05/10/2008 23:58:00]哈哈...依家就係唔fit啦.........

    ReplyDelete
  12. 做多d運動~~ 加油呀!!!
    我都係過左一個冬天出晒事!!
    努力減肚腩中....
    [版主回覆05/10/2008 23:59:00]你好瘦啦.....我比你胖多呢..... 去晒太陽都係消脂的一種.....遲d又去晒至得!!!

    ReplyDelete
  13. 我只係會肥晒係個肚腩度.... 呢個位好難減呢!
    未減點著BIKINI喎~
    一齊努力啦~
    [版主回覆05/11/2008 22:06:00]咁好?!肚腩應該恆心d做上腹及下腹的運動係收到既~~~~
    我都係...要努力[修身迎夏日]~~~!

    ReplyDelete
  14. 上年瘦過今年, 同埋上年曬得黑d,
    [版主回覆05/11/2008 22:10:00]不過我量過寸數又唔係肥好多...可能有d水腫都唔定~~~
    當然上年係瘦d,因為要為阿妹婚禮努力...嘿嘿...要輕鬆d著到條S碼的Evening dress~
    至於黑...夏日skin colour係小麥色係感覺好d.著背心短裙都健康d咁~~~~!!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com