Welcome to my Travel World

■ 後記 - 希臘行


12 留言 :

  1. 雖然香港確是乜都有、但香港便是這様一個令人怱怱忙忙地來來去去的地方、令人不能用心欣賞身邊事物的地方・・・

    ReplyDelete
  2. 汀★Christina2 July 2007 at 23:27

    kensilin >對,香港係五光十色,應有盡有的地方~不過有時真係想慢一點點

    ReplyDelete
  3. 我都有同感,我5月尾去完,諗起都仲好開心,得閒過嚟睇相。

    ReplyDelete
  4. 汀★Christina3 July 2007 at 23:31

    W>大家咁話啦...我懷疑我遺失了個心在那裡...唔知幾時至可以再去執番?!

    ReplyDelete
  5. 真羨慕, 我未過去希臘, 但好想去... "人與人之間,相逢的一剎很奇妙.." 對, 因為相遇很難的, 可能10秒前的一個決定, 向左或向右, 以後所遇到的人也會不同..難怪佛教說相識 也許是前世註定    

    ReplyDelete
  6. 希臘好靚好想去呀!

    ReplyDelete
  7. 看妳的blog可感受到妳的靈魂未返來還在希臘,而我因妳的blog使我靈魂飛了去希臘。

    ReplyDelete
  8. 汀★Christina5 July 2007 at 00:03

    Michelle >哈哈~最終我地既靈魂都留在希臘了......

    壞蛋週記 >希臘絕靚......應該係GREEK ISLAND係絕正至真!
    BB Yee >人一世物一世,有機會真係點都要去一次呀!
    Miss Beauty > 你說得對呵!!也許是...能夠相遇來主一早的安排...錯過了就未必再遇上了......

    ReplyDelete
  9. 你影啲相真係好靚呀!! 我本來都想住Blue Dolphins咖,但係我去嗰幾日都full咗!  睇你啲相嗰度真係好靚喎,如果下次再去,一定要試吓住呢間先得!

    ReplyDelete
  10. 汀★Christina7 July 2007 at 00:06

    小師妹 >thanks!呢間apartment係唔錯的選擇...當然唔係間間房都係呢個view啦~~哈

    ReplyDelete
  11. 唉~ 我從希臘返左0黎超過半年,魂魄依然留在愛琴海和小島…… 唯有透過寫遊記來重遊舊地……
    [版主回覆02/13/2008 22:07:00]哈哈~我回來了都半年多了...感覺仍在...偶爾會翻看相片和遊記...因為遊記是最新鮮的記憶!

    ReplyDelete

Thanks for comments

 

Translate

START BLOGGER SEP 13

Total from Yblog

Meet The Author

Hello, I'm Christina from Hong Kong.
This is my Blog about my Travel, Photography and Life.
Thank you for visit!!
xx

Contact Me via
Facebook pm
https://www.facebook.com/Christina.Skywalker
or
Email : skywalker0523@gmail.com